Vælg sprog:
DK Dansk

Søg træsorter:

henter..

Nyt logo
og identitet

I takt med et nyt domicil i smilets by allerede var på tegnebrættet, rettede ledelsen hos Global Timber også et stort fokus mod virksomhedens DNA og strategier, der i det sidste årti har repræsenteret virksomheden.

Derfor var det oplagt at tænke i nutidens tendenser og skabe en re-brandning af den 12-årige gamle virksomhed. Dette har på bundlinjen givet Global Timber et nytænkende og innovativt DNA med nyt logo, 3 brandstamps og en ny hjemmeside der korrespondere med virksomhedens værdier og nye udtryk i form af det nye domicil.

Virksomhedens Creative Director, Kasper Fredsted forklarer ideen bag de nye tiltag.

-De 3 brandstamps skal vise kunderne de vigtige værdier virksomheden rummer og essensen af hvem Global Timber er. Vi elsker og ved alt om træ. Dette er vores store passion, vi handler og agerer ansvarligt og er med til at gøre en forskel på den bæredygtige tilgang til træ. Dette vil vi gerne vise på alle de eksisterende markeder vi er repræsenteret på i dag.

I dag samarbejder og sourcer Global Timber på hele 6 kontinenter fordelt på mange lande og har et samtidig også et etableret selskab i Asien.

-Med denne nye tilgang til Global Timber skaber vi med vores nye brandudtryk og stærke DNA, en masse nye ideer for fremtiden, fortæller Kasper Fredsted.